Friday 2 August 2013

Welcome To My Blog

Views

Assalamualaikum...
Hyee! Im anak Zulkifli and Ani.. 
Can call me Zuza a.k.a Kak Long
Saya di sini hanya ingin menulis apa yang saya rasa.. kadangkala apa yang saya pendam..
Saya tidaklah pandai berpuitis
Saya tidaklah sebagus mana..
Saya tidaklah sepandai mana..
Blog saya ini tidaklah secantik mana.. 
tapi alhamdulillah terima kasih sebab singgah..
Saya juga ingin berdakwah dalam penulisan..

Ini adalah blog baru..
Saya baru bergelar seorang blogger.
Thanks to my BFF Jessica sebab dia yang edit semuanya.
Dari create hingga edit whatever in this blog.
Thanks dude.

For sure.. niat buat blog untuk kongsi cerpen and segala-galanya. Harap semua sudi baca karya tak seberapaku ini.

Marilah follow Zuza..
I will follow you back. Very sure..

Fi Hizfillah..
Semoga Allah merahmati kamu. . .






Terima Kasih kerana sudi membaca :)

0 Pengomen: