Thursday 7 November 2013

Tips Nak Teckel Awek Sampai Jatuh!

Views

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
So,this from video dakwah mereka..
MrTheAllshared..
link :



Hari ni bersama saya,dalam rancangan..

‘Macam mana nak teckel awek sampai jatuh!’

Hari ini saya akan menemu ramah beberapa responden..
Assalamualaikum encik..Saya nak tanya,macam mna anda tackel awek ea???
Ini adalah jawapan dari semua responden:

-Mintak je nombor dia
-Add dia dekat Facebooklah
-Ajak dia keluar tengok wayang
-Ganjaran besar-besar
-Arrr..suruh kawan kirim salam dekat dia?!


KORANG SEMUA NI TAK GENTLE LANGSONG!!!
NI KE LAKI???


Kalau korang lelaki,male,man dan jantan sejati..
Follow this steps!!!

Yang pertama! kenal pasti sasaran anda..
Lepastu,sebelum mengorak langkah,buatlah solat hajat dahulu.. Mintak restu papa and mama
Baca selawat banyak2 sebelum nak teckel!
Lepastu..
Bukan lamar anak dia!!!
TAPI ! Lamar bapak diaaa...


"Sudikah Pak Cik jadi bapak mertua saya?"


Beri MENIFESTO yang jelas..

"Pak Cik! kalau saya kahwin dengan anak pakcik.. saya akan bahagiakan dia! Saya bagi rumah untuk dia! saya akan bagi 10 orang anak untuk dia! Pak Cik nak apa lagi?! Saya akan bagi 10 orang anak untuk pak cik! Saya akan buat Team bola sepak!!! campur saya 11.. so cukuplah tu... Pak Cik nak apa lagi??? Setiap tahun..saya akan bagi 2 orang cucu untuk Pak Cik!!! Ermm,maksud saya kembar lah tu..Sekian Pak Cik."


Then,tawakal je dengan keputusan yang akan diterimaa..
Pak cik tadi : Dengan ini.. err...

Yang paling penting! bila dah berjaya! Kotakan janji yang korang buat!

###

Assalamualaikum bang.. so macam mana abang teckel awek sampai jatuh ek?
Jawapan Responden:

-Tackel bapak dia lah..
-Jumpa je bapak dia!
-Mintak number fon bapak dia..
-Add FB bapak dia..
-Ajak bapak dia tengok wayanglah! tengok cerita 99 Petala Cinta...


SO ADA BRAN???!








Terima Kasih kerana sudi membaca :)

2 Pengomen:

Unknown said...

Terbaik ah tips ni. Like . Like. Like.

Unknown said...

Mereka yang beri tips ni.. saya cuma menyebarkan saya tips nya,.